laupäev, 30. august 2008

Midagi toorest ehk RAW

... kuigi ma juba mõnda aega teen jpg asemel raw-sid ning keeran ja pööran seal hoobasid katse-eksituse meetodil... otsustasin ma asjasse rohkem selgust tuua ja panin end kirja novembris EFis algavale lühikursusele. Tegelikult on mul isegi hea meel, et ma omal käel konverteris ringi liikunud olen, nii on mul ehk kergem sellest kursusest maksimumi võtta ja kõikidele tekkinud küsimustele vastuseid leida.
Loodetavasti ühineb minuga ka minu Kaie, kes samuti suur fotograafiahuviline on. Kahekesi on lõbusam ja pärast hea omavahel seda toorest teemat lahata!

2 kommentaari:

Kaie ütles ...

Jah,kallis Kädy,ma ühinen sinuga!

Aga minuga on selline lugu,et mulle tuleb kogu see raw-värgendus kui puhtale lehele ning ma loodan,et ma sind oma küsimuste ja arupärimistega hoobade liigutamise kohta tüütuks ei muutu :)

Kädy ütles ...

Kaks pead on kaks pead ja kui ma oskan sinu küsimustele vastata, siis see on minu rõõm, kui saan aidata ja kasulik olla!